poniedziałek, 19 grudnia 2016

21 Ways to practice self love every day









Wielu ludzi uważa, że kochanie samego siebie jest rzeczą nienaturalną, a wręcz czymś czego nie powinniśmy robić, w końcu kto chce być "samolubnym zakochanym w sobie dupkiem"? Jednak w dzisiejszych czasach pewność siebie i samoakceptacja są jednymi z najbardziej pożądanych cech.

Nasz zły humor czy "zepsuty" dzień często przypisujemy czynnikom zewnętrznym "to przez nią mam dzisiaj taki zły dzień", ale gdybyśmy byli na tyle pewni siebie by znać swoją wartość i wiedzieć, że tylko my mamy kontrolę nad swoim życiem i nikt nie jest w stanie tego zmienić - czy nasze samopoczucie wciąż byłoby zależne od innych?

Choć nauka kochania samego siebie jest podróżą, która wymaga od nas pełnego zaangażowania oraz dużego zapasu czasowego - w rzeczywistości okazuje się nie tak trudna do pokonania, istnieje wiele prostych dróg, które przy stopniowym wprowadzaniu w życie ułatwią nam osiągnięcie pełnego zadowolenia ze swojego życia.


Tak naprawdę nigdy nie zdawałam sobie sprawy z tego jak ważna dla pewności siebie jest akceptacja własnej osoby, tak więc przedstawiam 21  sposobów, które pomogą Ci zmienić swoje życie na lepsze - tak jak zrobiły to z moim :)


1. Przyjmij pozytywną poranną rutynę. Moją jest włączenie pozytywnie nastrajającej mnie playlisty muzycznej i zrobienie paru ćwiczeń zaraz po wstaniu z łóżka, kąpiel z użyciem ulubionego cynamonowo - jabłkowego żelu pod prysznic, pyszne śniadanie i ulubiona kawa. Upewnij się, że Twoja rutyna sprawia, że czujesz się spokojny i gotowy na nowe doświadczenia, które przyniesie Ci dzień

2. Usuń z telefonu aplikacje, które zabierają czas i sprawiają, że zaczynasz porównywać siebie do innych (dla przykładu: ja usunęłam snapchata, który zabierał mi naprawdę dużo czasu i aplikację facebooka, która nie wnosi do mojego życia nic nowego a tak jak snap zabiera cenne minuty życia)

3. Uśmiechaj się!

4. Pamiętaj aby znaleźć chwilę dla siebie, napij się gorącej czekolady w towarzystwie ulubionej książki, weź relaksującą kąpiel... Albo zrób te obie czynności w tym samym czasie!

5. Odłóż telefon godzinę przed snem - Twój mózg potrzebuje czasu i spokoju aby się wyłączyć, pomoże to w szybszym zaśnięciu

6. Przestań zgadzać się na wszystko i unikać odmowy tylko dlatego, ze nie chcesz kogoś urazić

7. Zrób porządek w pokoju, w którym spędzasz najwięcej czasu - uporządkuj biurko, wyrzuć niepotrzebne rzeczy

8. Odetnij się od toksycznych ludzi, jeżeli nie lubisz spędzać z kimś czasu lub czujesz się gorszy w jej towarzystwie - przestań utrzymywać kontakt z tą osobą.

9. Idź na koncert (muzyka na żywo jest najlepsza!!)

10. Oddaj się swojej pasji, bez względu na to jak dziwna ona jest

11. Spotkaj się ze znajomymi (mam na myśli tych, z którymi uwielbiasz spędzać czas)

12. Spisz swoje dobre cechy i połóż je koło łóżka, czytaj je każdego ranka (lub gdy poczujesz, że tego potrzebujesz) przypomni Ci to jak zajebistą osobą jesteś!!

13. Wieczorem rób listę rzeczy do zrobienia następnego dnia - nie zapomnisz żadnej rzeczy a "odznaczanie" wykonanych czynności jest super satysfakcjonujące

14. Komplementuj ludzi, których spotykasz, nawet jeżeli ich nie znasz

15. Komplementu siebie

16. Powiedz sobie "jestem wystarczająco dobry!

17. Daj sobie powód do wyjścia z domu i świętowania

18. Zrób listę rzeczy, za które jesteś wdzięczny

19. Zrób sobie przerwę w ciągu dnia, wyjdź na świeże powietrze i napawaj się pięknem przyrody

20. Jeżeli czujesz się zestresowany - usiądź w spokoju, weź kilka głębokich wdechów i policz do 10; pamiętaj, że zdrowie to Twoje największe bogactwo i musisz je szanować

21. Naucz się wybaczać sobie. Wybacz sobie niezaliczony egzamin, odpuść sobie jeżeli nie jesteś wystarczająco dobrym przyjacielem, wybacz sobie zapomnienie tego jak wspaniały jesteś









bluza, t-shirt, snapback - STARSKY_X 

kolanówki - AMERICAN SOCKS
fot. Maxwell 
Copyright © 2016 Un'usual vibe , Blogger