niedziela, 4 grudnia 2016

24 of the most Instagrammable places to travel



Uwielbiam instagrama za to, że daje nam możliwość by zobaczyć miejsca których nie znajdziemy w przewodnikach, miejsca widziane okiem innych ludzi. Przeglądając zdjęcia na instagramach o tematyce podróżniczej rozbudzają one moje marzenia o podróżowaniu i sprawiają, że mam ochotę rzucić wszystko, spakować się i bez konkretnego planowania wyruszyć w podróż dookoła świata.

Jako, że podróżowanie jest moją pasją i jak każdy zajawkowicz marzę o tym, by móc zarabiać pieniądze robiąc to co lubię najbardziej - postanowiłam stworzyć tę listę na zasadzie wish list, miejsca które sama chcę odwiedzić (przy okazji, prezentuję wam moim zdaniem najlepsze podróżnicze instagramy)

Kanada jest miejscem, o którym marzę od dziecka i w 2017 roku mam zamiar w końcu zrealizować to marzenie!! Więc nikogo nie powinna dziwić przewaga Kanadyjskich punktów na tej liście :) 





























































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Un'usual vibe , Blogger