wtorek, 7 marca 2017

Gdy chcesz dać komuś prezent ale jesteś biedna af



Chyba każdy z nas był kiedyś w takiej sytuacji... (nie licząc osób uprawiających zawód: syn/ córka)

Jakiż to ból gdy chcesz sprawić bliskiej Ci osobie prezent ale nie masz przy sobie ani grosza bo wydałaś wszystko na jedzenie lub kosmetyki


Wiele razy przeszukiwałam internet w celu znalezienia pomysłu na tani prezent ale jedyne co znalazłam to stronki, na których polecają kubki czy gówniane skarpetki za 100zł, ale co w przypadku gdy nie mam tych 100 zł? Gdy nie mam nawet 10 zł? Jako, że jest to sytuacja, w której znajdujemy się dość często - przedstawiam wam pomysły na NAJLEPSZE prezenty dla osób, które nie mają hajsu- tak jak ja.


1. Przytulenie
(mega tajny sposób)

Pewnie myślisz, że to idiotyczne przytulam ludzi cały czas, co w tym nadzwyczajnego? Przytulanie nie jest tak ważne by dawać je jako prezent NIE! Przytulanie się jest ważne! Zaraz wyjaśnię Ci co musisz zrobić by sprawić by to jedno przytulenie było wyjątkowe... 
Tak więc, masz przyjaciela, któremu chcesz sprawić ten wyjątkowy prezent... PRZESTAŃ SIĘ Z NIM KONTAKTOWAĆ! tylko tyle, zero kontaktu! Nic! Nie pisz do tej osoby, nie odzywaj się do niej, nie utrzymuj nawet kontaktu wzrokowego! Pewnie myślisz, że to nie jest dobry pomysł bo to przecież Twój przyjaciel ale uwierz, to właśnie jest kluczem do sukcesu! Przez trzy tygodnie udawaj, że Twój przyjaciel nie istnieje; Jessica? Kto to jest Jessica? Nie znam żadnej laski o imieniu Jessica (przypuszczając, że tak właśnie nazywa się Twoja przyjaciółka hahaha) 
Następny krok!
Trzy tygodnie później, gdy nadchodzi ten dzień (bo przecież potrzebujesz prezentu na konkretną okazję) podejdź do swojego przyjaciela i przytul go! Oczywiście Jessica będzie pytała dlaczego mnie ignorowałaś; dlaczego nie chciałaś się ze mną spotkać; martwiłam się o Ciebie; myślałam, że jesteś na mnie obrażona i w tym właśnie momencie naprawiasz wszystko jednym, zwykłym przytuleniem! 
Ile to kosztuje? 0zł


2. Włosy

Pamiętasz ten dzień, gdy Jessica skomplementowała Twoje włosy? Daj jej trochę! 
Pewnie powie, że to dziwne, czemu dajesz mi swoje włosy UGH!? Ej, Pamiętasz jak kiedyś powiedziałaś, że mam piękne włosy? Tego dnia wyrwałam sobie trochę włosów i wsadziłam je do plastikowego pudełeczka bo tak bardzo Ci się podobały! 
Niesamowity prezent! Bo w końcu kto inny dałby Jessice kawałek swoich włosów? he? Na pewno nie zapomni tego prezentu do końca życia - a o to nam przecież chodziło 




3. Kłamstwo

Ale ja jestem dobrym człowiekiem i nie chcę nikogo okłamywać a tym bardziej mojego przyjaciela! Wiele osób wykorzystuje tę metodę i daję Ci na nią 100% gwarancji! Gdy nadchodzi ten czas, w którym musisz dać komuś prezent powiedz:
Słuchaj Jessica, miesiąc temu (bo oczywiście zawsze wcześniej załatwiasz takie sprawy) zamówiłam dla Ciebie prezent na Allegro, ale do dziś go nie dostałam, napisałam wiadomość do Tamaraxoxo123, która sprzedaje bransoletki, które to zamówiłam dla Ciebie btw są to bransoletki robione ręcznie z najlepszego materiału na bransoletki importowanego z południowej Ameryki za 500zł - stwierdziłam, że dla Ciebie jestem w stanie wydać wszystkie moje pieniądze ale wciąż nie dotarła do mnie paczka... Wiesz, napiszę do użytkownika Tamaraxoxo123 jeszcze raz ale nie wiem jak sytuacja się rozwiąże...



4. NAJWAŻNIEJSZE!

Jeśli Jessica jest Twoją najlepszą przyjaciółką, czy zapyta Cię o to, czy masz dla niej prezent? Nie! Bo prawdopodobnie jest tak samo biedna jak Ty, więc nie będzie jej przeszkadzał fakt, iż nie masz dla niej nic materialnego na święta bożego narodzenia czy na urodziny 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Un'usual vibe , Blogger